26 januari

Jag måste kalla denna helg för sjukt lugn, ändå känner jag mig fortfarande ganska stressad. Kanske beror det på att jag och jäklans många goda vänner åker till Paris på fredag, eller för att jag har glosor och uppsatser och historia att göra. Eller kanske bara att jag känner mig ganska lat och gör ingenting. Men jag ska snart åka och träna i alla fall, få leva en aning och lufta mig och röra på mig och bli glad. Trots att det ska bli kul så känner jag ingen direkt lust att åka och träffa min klass, jag känner mig kluven.

I lördags kväll efter en megamiddag så fastnade jag vid Schindler's list i min säng, jag grät i flera timmar. Den gjorde mig så sjukt nerslagen och gjorde så ont. Men jag såg hela och den kändes inte som tre timmar och tio minuter, det brukar vara så med bra filmer. Jag kommer alltid att hedra Oskar Schindler, så länge jag lever.

På söndagen så vart jag klar med matten, jag satt i timmar. Efter att jag lekt träningspass vid våran WiiFit, love it. Kvinnorna kom också och tränade och vart lika Fit som jag. Vi tittade på Twin Peaks som bara blir mer och mer spännande. Jag längtar tills nästa gång vi ska kolla, som tyvärr är om två veckor. Men jag längtar ändå till fredag, Paris är min älsklingsstad och jag längtar tills jag kommer dit igen, med goda vänner bid min sida, grymt.

puss

Kommentarer
Postat av: FIT NIP

fittclip med halvskruv, är fit fit fitter than ever, träningsverk rrright?!

2009-01-26 @ 23:00:26
Postat av: moa

kanske lite i benen konstigt nog. har du?

2009-01-27 @ 15:12:12
URL: http://moaj.webblogg.se/
Postat av: annie

i do. afropower slash wii fit, dangerous combo

2009-01-27 @ 22:31:55
Postat av: Moster

Ha såå himla kul i Paris och var rädda om er!!! Kramiz!

2009-01-29 @ 20:47:09
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0