6 januari

Man kan ju inte annat än bli glad när Johan ringer vid elva och undrar om man vills se Sune. Mycket glatt tackar jag ja, och Lisa fick till och med följa med. Vi träffade en som vanligt stressad Johan och gick sen och drack lite te innan vi såg Sune. Charmerande var ordet och Johan och resten av dansarna var mycket mycket duktiga.

Efter en två timmars promenad med Emelie så är jag båda kall och glad. Så jag tittade på Mala noche av Gus van Sant. Inte en av hans bästa, men han kommer alltid att vara ett säkert kort och min favorit.

Jag lyssnar på musik och har mina varma körsbärstofflor och min vetevärmare i knät. Lite varmare är jag i alla fall, men aldrig tillräckligt, usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0