30 juli

Jag kan nog erkänna att ren och fräsch är mitt andra namn, då kan jag också passa på att erkänna att jag inte precis varit mig själv de senaste tio dagarna, för även fast man duschar och tvättar sig så blir man aldrig lika ren som när man duschar hemma, eller möjligtvis i cirkushallen men den chansen har jag ju inte haft än. 

För de senaste tio dagarna har jag fått stå ut med en fesdusch som inte ens skulle kunna rengöra en myra, sen att man ska tvingas bo i amerikansk tåsvett som luktar så mycket att vi fick ta till luftrengörare när han inte var där. Att man sen ska dela badrum med tio andra och trängas framför spegeln med fem andra gör ju inte direkt saken bättre. 

Men nu är jag i alla fall på hemmaplan och jag tänker stanna här ett bra tag, helst hela tiden fram tills skolan börjar. När förkylningen är borta (helst imorgon) så ska jag börja springa igen, idag har jag bara gjort lite magträning och börjat öva mina babyhänder, det kommer bli ett helvette att börja skolan igen. 

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0