31 juli

När allt man bara vill göra är springa, springa, springa. När man stoppas av att man inte ens orkar gå för fort för man kan inte andas, för att man sen måste sova i en timme för att orka gå upp igen. Jag hatar att vara sjuk på sommaren, inte för att det är mycket till sommar just nu, men jag vill i alla fall ha valmöjligheten. Det enda jag orkar med just nu är mig själv och min familj. Det är faktiskt skönt att tillbringa en heldag läsandes och sen kanske, kanske åka och handla mat, för att sen sova lite till. Jag har inte gjort det på ett tag och det känns som att det är det min kropp behöver just nu.

Men jag behöver också mina två älskade bästa som är ute på vift och inte kommer tillbaka än på ett tag, det är någonting som jag skulle orka med att göra nu. Träffa människorna som jag inte sett på länge, och bara vara, höra hur de mår. På riktigt liksom. Men jag känner på mig att ordningen snart är återställd när klasskamrater och andra bästa bästa börjar rulla in till sthlm, för att kunna tillbringa tid med en tjej som legat hemma i flera dagar.

Välbehövt och trevligt att vara ordentligt hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0