10 juni

I och med att vi nu har en hel del fungerande datorer och vårat hus är extremt stabilt på den situationen eftersom vi haft en kompetent datorhanterare, eller vad man ska säga. Så är nu statusen på vår dator: Tillfredställande. Välkomna att tolka det fritt.

I och med att vädret är ganska otillfredställande har jag tillbringat dagen liggande på soffan med en bok, tills jag tog tag i situationen och tog en joggingtur. Det gick dock inte fullt så bra som det gick sist, men jag sprang ändå samma sträcka på samma tid, med några mer nedsakningar och liknande. Jag är ändå nöjd med dagens kvalité och ska nog snart hoppas på att återse en gammal kär vän.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0