16 juni

När det har regnat konstant i nästan en vecka så blir man helt galet glad av att solen vill visa sig. Därför så tillbringade jag dagen först solandes på min balkong, sen på med så lite kläder som möjligt och åkte till Slussen för att möta Mishan. Vi gick runt i solskenet, köpte present till Elise som fyller år idag, Grattis fina vän!

Sen gick vi till Gamla stan, köpte goda grejer att dricka och satt i solen, det var en mycket mysig dag.

Nu ska jag vila så att jag kan vara pigg till ikväll när vi ska poolparta. Högstadie och sommarkänslorna flödar och det kommer att bli ett grymt kalas, med massor av fantastiskt bra och fina och roliga människor, jag kommer förhoppningsvis ha en av de bästa kvällarna på länge. Tack till världsbästa vännen och kusinen som är så bra på att ställa till med kalas.

puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och kanske TACK till hennes världsbästa snällaste föräldrar som åker hemifrån när hon skall ha poolparty?! Ses imorgon mitt älskade gudbarn :-)

2009-06-18 @ 20:50:26
Postat av: moa

ja verkligen tack moster!

2009-06-19 @ 16:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0