19 juni

Trots att det har haglat, regnat hela dagen och jag dessutom är varm nu för första gången på hela dagen så pirrar det i min mage när jag tänker på nästa vecka. Det är ett litet lyckorus i mitt hjärta varje gång jag kommer på att solen kommer skina, mina vackra vänner kommer att befinna sig under bar himmel och göra min vecka underbar. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen faktiskt. Därför sitter jag i regnskogen med min älskade bloggdrottning till mosters trådlösa internet och peppar in mig på all musik jag kan tänka mig. Snart är det bara två dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Helena & Tina & Vilja

Jodu mitt älskade gudbarn det var väl tur att moster hade bredbandet med sig! Puss från bloggdrottningen

2009-06-20 @ 15:19:05
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Linn

Jag vet inte riktigt vad jag ska mig till, i det tomma huset studsar jag runt, peppar till musiken och är lite sådär fnittrig. Kan liksom inte sitta still. kan inte förstå att imorgon åker vi! Det ska bli helt underbart

2009-06-21 @ 12:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0