2 mars

Du vet när man har varit borta sådär länge utan att ha pratat med folk och man tror att alla ska ha ändrats och slutat tycka om en, så att de inte ens ska säga hej när man träffas. Istället så får man de största vackraste leendena och de varmaste kramar man kan tänka sig. Idag har varit så himla mysig trots att vi har jobbat ganska hårt.

Fat-suit i trapetsen visade sig vara svårt, men det är helt sjukt kul att vara flyer så jag är glad ändå. Mira är den starkaste jag vet och klassen är de snyggaste jag vet. Improviserade fram en scen och började jobba med nummer och fick känsla. Det är tydligen så att alla vill kramas och gosa när man har fat-suit och det är mest uppskattat av allt just nu. Jag längtar tills imorgon och ha en lika fin dag som idag.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0