22 mars

Om exakt en vecka befinner jag mig återigen i staden av städer, Paris. Jag är nästan sådär fnipprig som man ska vara när man ska åka till romantiken tillsammans med klassen av klasser. Träna på olika platser, kanske till och med tillbringa tid på den skolan som jag hoppas ska bli min framtida, jag känner mig nästan knäsvag.

Den här helgen har varit jättefin, Celso y Frana lämnade inte ett öga torrt med sin fantastiska Here begins the story. Jag ville inte att det skulle ta slut någon gång men tyvärr måste man ju vara realist och det var verklighet snabbare än jag hoppats på. Jay är en jonglör från USA som jag sjukt bra, öser sig igenom som show med världens teknik, älskar det.

Idag har Emma varit över och seriöst pluggat och pratat och umgåtts. Jag har även tittat på Dagbok från en motorcykel som var bra, jag gillar spanska. Sen har jag bara tillbringat dagen med min bror och OC. Det är precis så en söndag ska tillbringas.

En vecka kvar.
Mon dieu.

Kommentarer
Postat av: annie

beklagar uteblivet twin-P

2009-03-22 @ 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0