9 mars

Jag vet att jag är sentimental, och jag vet att jag är blödig. Men att se en av sina bästa vänner vara så extremt sjukt duktig och välbyggd och vacker så kan jag inte annat än att gråta. Jag grät inte lite heller, sen betyder det mycket att han sa till mig hur mycket det var värt att jag uppskattade det. Martin är en av de finaste människorna jag vet.

När man ser sina klasskamrater vara monster, som är precis hur bra som helst. Jag kan inte låta bli att tycka att de är vacka, så sjukt vackra människor. Jag går i en fantastiskt vacker klass.

Vi gjorde ett genomdrag idag och mitt adrenalin har precis gått ur kroppen. Jag kommer att sova gott inatt. Imorgon blir en fantastisk dag.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0