11 november

Igår hade jag Linn och Nicklas ett spontant pjamasparty. Det innehöll 5 avsnitt av OC, tvätt tid så vi levde rövare nere i tvättstugan, det innehöll choklad och sen så somnade vi självklart för sent. Det resulterade att jag var helt sjukt trött när jag vaknade, jag måste be lite om förlåtelse till Linn för att jag är så grymt dålig på att hålla en dialog på morgnarna, det är inte det att jag inte vill prata, jag är bara ovan vid att hålla konversationer så tidigt. Sen sov jag hela tunnelbaneresan och kom sedan till skolan och var trött, mat och klasskamrater gjorde mig en aning piggare men så fort jag kom till cirkushallen och la mig på en blå matta under trapetsen för att skriva i min bok så tänkte jag bara lägga ner huvudet en liten stund, och pang så hade jag somnat. Vaknade en snabbis av att Petra kom och la sig bredvid mig. När jag vaknade hade det gått en och en halv timme och min lektion skulle börja om en kvart, attans. Fick dock ett sms som berättade att jag inte hade någon lektion idag, så det blev lite lekande med Natalia och med Jessica som moraliskt stöd. Jag älskar trapets, det är bland det bästa som finns.

puss

Kommentarer
Postat av: Linn

Du, jag tänkte faktiskt den morgonen "Gud vad skönt det är att man inte måste hålla en konversation, utan bara gå runt för sig själv"

Så jag är lika dålig på morgon-trötthets-konversation. Så vi kan fortsätta med våran bekväma tystnad. kärlek

2009-11-12 @ 20:40:28
Postat av: moa

va bra, då fick vi det sagt.

internet är en gåva!

2009-11-13 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0