19 november

Idag är en så fruktansvärt bra dag, helt sjukt vilken bra dag detta är!

Grattis min älskade pappa 49 år, morgonen började alltså tidigare än vad den skulle ha behövt göra, vi åt morotskaka och sen fick jag sova mera. Jag hann till och med drömma fina saker som jag inte mindes när jag vaknade, men fina var dom. Bra humör och en aning ensam på tunnelbanan. Vi tittade på dans, och inte vilken dans som helst utan en dubbel-up smack-ass föreställning. Jag dog en aning åt att människor kan göra sådana saker, jag får hopp om mänskligheten, verkligen. Små Botkyrkabarn som är precis som Botkyrkabarn är, exakt som man föreställer sig, att få bevittna detta var det värdaste jag har gjort på så sjukt länge, tack för livet säger jag bara. Sen så tränade jag trapets, det var bäst, jag är nöjd och rätt stark om jag får säga det själv. Snart kommer fagra kvinnor och ska äta mat, Anton för frälst mig med Kyle XY så nu ska jag titta på det.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0