8 november

Idag är det farsdag, vilket innebär att pappa har fått fina kallingar och vi kommer att baka en gigantisk morotskaka till honom bara för att han verkligen älskar sådana. Han blev överlycklig när vi droppade nyheten och kastade sig direkt iväg för att handla ingredienserna som fattades, nu kan han småäta på en egen kaka i i alla fall en vecka framöver.
Förutom detta så ska jag hinna hem till mormor för lunch med Linn, det verkar som att det blir pannkakor. Sen ska jag hinna till lägenheten, möta upp Anton och sen plugga matte. Jag måste bli klar med svenskan, det vill säga helt klar, inte bara halvklar, för talet ska hållas imorgon.
Igår så kollade jag och min bror återigen på OC lite för länge, det var lite synd för jag fick en klump i mitt hjärta då det inte alltid är så lätt, allt går så fort, vad ska det bli av oss. Jag kommer försvinna snart.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0