9 november

Idag har jag fått ett klockrent MVG på att berätta saker för folk som dom bör veta. Sådant som jag går och tänker på när ingen annan ser, som jag sen gärna predikar för folk när dom frågar. Apropå predika, idag knackade det på ett par kavajklädda män som min far trodde hon från Jehovas, det gjorde dom inte, utan tillhörde något elföretag. Solklart bevis på att man inte ska gå och knacka dörr för att få någonting vettigt sagt.

På tunnelbanan den sista biten har jag idag åkt med båda mina extra mammor. Ytterst trevligt, någonting som jag uppskattar. Sen var jag rätt grym på trapetsen också, dropp till armhålor börjar komma närmre och närmre, nu körde jag men bara pass, grymt. Imorgon har jag matte prov, så jag borde plugga, japp!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0