1 oktober

Det är redan oktober! Det är alltså höst! Redan! Jag kan bara inte förstå att det bara är tre månader kvar av det här året och sen börjar det året som man inte har en endast aning om. Det året då allt kommer att förändras. Då alla kommer att försvinna och nya kommer tillkomma. Identitets krisen börjar ta fart, vart ska det bli av mig? Inte för att jag inte gillar hösten, jag älskar stora halsdukar, brasor, te, mörker, vackra vänner och träning. Men detta kommer hålla i tre månader till, sen svävar jag ut i ovissheten. Helvette. 

Inte för att idag var en dålig dag, idag var en grym dag! Hilena 18 år, Grattis älskade vän. Fnittrade mig igenom akro lektionen för att jag var för generad för att inte fnittra. Lite styrka, trapets och strech och det var allt dagen innehöll, om man inte räknar med konstiga drömmar när man somnade i soffan framför brasan. Men så går det när man inte går i skolan utan endast förväntas träna, jag gillar det faktiskt. 

Sen fantastisk middag hos Hilena med fagra kvinnors sällskap, jag gillade verkligen det. Man saknar de som man inte träffar för ofta. Imorgon blir också en bra dag. 

Nu väntar spikmattan och sen sängen. 
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0