31 oktober

Idag hälsade vi på morfar, det var mysigt. En stor del av våran släktskara gick dit, tände ljus och pratade och hade det bra. Sen gick vi till Gamla stan på vernissage som mamma Björn hade fixat. Helt underbart fina tavlor och både familjen Jedestav och Holm slog till. Det är kallt ute men inte för kallt, lagom är bäst. 

Igår var grymt, lazerdoom var hur bäst som helst, alla var överlyckliga. Partyt efteråt vart också lyckat så jag är tillfreds med det mesta. Det är så fint att vara tillfreds med sig själv. Allt blir så mycket lättare då. Jag har insett att jag måste börja vara mer med människor som är så snälla, fina och bra som mina vänner. 

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0