1 september

Efter att ha tillbringar största delen av dagen liggandes i min säng med ett konstigt sus i öronen och ett vakum i huvudet så börjar jag känna mig lite ensam. Ensam på det sättet då sällskap inte hjälper en. Snarare på det sättet då genomlyckan måste uppenbara sig för att man inte ska känna sig överbliven. Jag vet att man måste kriga för att bli av med ensamheten, ändå så tar tankarna övertaget istället för handligarna. Charmen som morgonkyssar har, utan bortade tänder och med en stigande värme i rummet. Öppna dörrar och morgonsolen kyla in i rummet. Jag kan inte släppa faktumet att jag inte var ensam. 


och kärleken ska bli vår närmaste vän när mänskligheten den ska hitta hem
svenska akademien.


i belive that we can be extraordinary together, rather then ordinary apart.

Kommentarer
Postat av: Linn

Fina du, du är så bra på alla sätt och vis.

2009-09-01 @ 20:14:24
Postat av: moa

synd att inte alla kan fatta det då

2009-09-01 @ 20:39:54
Postat av: ellinor

fin text, händer hos dig då?:))

2009-09-01 @ 20:53:18
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära! ♥

2009-09-01 @ 21:42:52
Postat av: moa

jordnära?

hur tänkte du nu?

2009-09-01 @ 22:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0