24 september

Inte för att jag inte älskar kontakten jag har med min bror, men jag saknar ändå hur det var när man var mindre. När man gick upp samtidigt för att man skulle till skolan klockan åtta, man delade fåtölj och tittade på något kul program på teve, man drack en kopp choklad och åt en macka till frukost, tillsammans. Det var så fint.

Imorgon ska vi göra ett event där min medverkan verkligen inte alls spelar någon roll alls. Men ändå så kommer jag tillbringa nästan tolv timmar på att repa och tillbringa tid på stället. Känns surt, jag hatar när saker känns surt. 

Imorgon kommer bli en mysfredag, med filmkväll med familjen, eller i alla fall mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0