18 december

Det är varmt, men inte på kvällarna. På dagarna är det jättevarmt, speciellt i solen. Vi solar, snorklar, det vill säga snorklar med stort S, fiskarna är grymma och havet är som fantastiskt och jag som inte ens gillar saltvatten! Vi tittar på ryska dansare, gör situps och följer hår Berit och hennes syrra vart dom än går. Vi gör alltså det man borde göra på en semester, går på så många aktiviteter som vi orkar, vattengympa i poolen och yoga bredvid stranden. Trots detta är det inte hyperaktivt, i alla fall inte på min front. Min kusin och min bror däremot, sitta stilla är tydligen för mesar. Nu ska vi i alla fall och titta på yogadamen och salmonellakillen (som dessutom är asnajs!) när dom dansar och gör en varité. Livet äger.
puss

Kommentarer
Postat av: annie

inget lammkött i poolen, då? eller möjligtvis kamelkött, lite lättare att haffa i eGypsy

PS. min mor tycker julskivan jag vann hos er i lgh var superb. DS.

2009-12-19 @ 18:50:52
Postat av: moa

inte lammkött, bara ett najs gäng med nya kompisar!

i 14 års åldern!

jag saknar dig dock massor.

2009-12-22 @ 11:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0