2 april

5 orsaker till att jag älskar Linn Holm.

5. Hur dina andetag ändras så fort du lägger huvudet på kudden.
4. För att hon får röda hjärtan under ögonen när hon gråter.
3. För att hon alltid avbryter mig när jag berättar en ny idé genom att säga: Jag vet jag har också tänkt på det.
2. Eftersom att hon blir generad när hon kläckt ur sig någonting för opassande, trots att vi inte bryr oss.
1. För att hon är den bästa vän en människa kan ha.
Detta är inte allt, jag lovar. Linn är den bästa av alla bästa. Synd för henne att hon numera är som Grinchen och förstör påsken genom att åka bort. Jag har aldrig tillbringat påsken utan henne. Aja, nu är det april och Linn får fortfarande alla mina dagar att vara lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Linn

Tårar, värme. Tack.

2010-04-05 @ 11:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0