30 augusti

Visst hjälper äppelpaj mot allt? I alla fall rastlöshet och huvudverk. Cajsa, hon hjälper också mot massor med saker. Så äppelpaj med hemma plockade äpplen och några timmar av kvalité vart det, dessutom så kom Linn lagom till att pajen var färdig. Det kunde liksom inte bli bättre än att dundertrion var samlad! Jag blir glad vid bara tanken. Jag har dessutom uträttat en massa viktiga ärenden idag, så som presenter till alla som fyller år de närmsta två veckorna. Nöjd är vad jag är med dagens strapatser. Fikat med Mira och Mira har jag också gjort och bokat in att vi ska äta middag tillsammans på onsdag. På lördag åker jag till Petter! puss

Kommentarer
Postat av: cajsa

Moa <3

2010-08-31 @ 21:16:48
URL: http://avancera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0