14 december

När jag nu sitter i min säng, dricker morgonkaffet och läser DN på internet så finner jag ett märkligt lugn och tillfredsställelse. Det är när tills jag kommer åka hem igen, min bästa och finaste vän kommer hit imorgon som ett kärleksbrev på posten. Dessutom så börjar jag få julstämning när vi dricker glögg och äter pepparkakor, plus att jag gick ett spontant luciatåg igår för Petter. Han ligger dessutom och sover bredvid mig, vilket också gör mig varm i hjärtat. Snart så får jag träffa alla dom som jag faktiskt saknar helt sjukt mycket. Idag har jag sovmorgon och handståendeprov, tur att jag tränade lite igår då. Jag borde gå till skolan nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0