13 februari

Alla människor är olika. Vissa människor har man känt precis hela livet och ändå så ser man nya sidor av dem i olika situationer. Kanske är det det som är charmen med människor, det är därför jag älskar människor. Det finns också charm i att skyffla undan isflak för att komma i 2 grader kallt vatten se ut som en michellingubbe och slungas runt bland strömmarna. Trots att läpparna blir isande kalla så var jag ändå varm om händerna trots att dom var blöta. Jag tror nog att jag bar mig själv i vikt på ryggen och ändå kunde jag le och inse att jag kanske är en friluftslivs tjej. Lillebror är min bästa parkamrat och vi kommer nog göra grymma dyk tillsammans. Nu har jag dock huvudverk och vill helst sova. Noah and the whale kanske kan hjälpa.
puss.

Kommentarer
Postat av: Linn

Idag tänkte jag på precis samma sak. Jag älskar människor. Inte bara älskar utan också fascineras utav att alla är en enskild individ. Alla har sin enskilda historia och sina egna tankar. Att få en för mig okänd människas liv uppspelat med vacker sång, det var fint.

2010-02-13 @ 23:03:00
Postat av: moa

enskild människas liv med sång?

jag vill se?

älskar dig.

2010-02-14 @ 00:34:56
Postat av: Linn

Soppteatern. Det handlade om Ulla Bilquist liv. Det var fint.

2010-02-18 @ 16:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0