4 februari

Idag har jag varit på bio med en tjejkompis, sådär tjejigt, jag älskar det. Sallads middag på restaurang och som krypa upp i att biosäte och njuta ett tag. Jag har också fått en överraskning av Kerstin, sådana saker värmer hjärtat på en. Tyvärr var den på franska men jag hade ju turen att kunna krypa upp i en soffa med min franske vän som läste den för mig. Jag har också haft akro och alla har sagt att jag var söt i hästsvans. Jag har ett ganska bra liv, med vänner som är så bra som dom kan bli. Det är ganska lätt att vara jag just nu. Eller just precis nu så är jag så trött så jag ska krypa ner i sängen och sova, nu, fast att klockan är nio.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0