10 januari

Efter 7 timmars konstant pluggan på dykteorin, två kannor te, en kanna kaffe, tre bästa vänner i mitt kök och en familj som pluggar lika ihärdigt som jag gör senare och jag ligger nu i min säng. Sådär lagom trött i huvudet och längtar efter en promenad. Tur att jag ska ta en sådan snart, men braiga Hilena och förhoppningsvis Annie och Elin. Imorgon börjar skolan som kommer att vara lite, lite tommare än den brukar vara, förhoppningsvis mer fylld än i torsdags. Imorgon är också min första lektion i dykning, det känns som att fjärilarna i min mage inte kan sluta fladdra när jag tänker på hemliga tecken, regulatorer, fenor och masker. Jag längtar tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0