5 januari

Just nu så önskar jag att jag badade badkar med en pojke med stort leende, höga kindben och vackra höftben. Då vattnet är så varmt så man blir alldeles svettig på överläppen och pojken får hjärtat att hoppa. Jag önskar mig också att springa barfota över en gräsmatta i sommarregnet för att springa in under vita lakan och varma armar. Jag önskar också att brasan inte skulle ha slocknat och att mina händer skulle sluta vara vita av köld. Varma händer i mina händer och varma nyckelben mot min näsa. Ett hjärta som bara skriker att det bryr sig och någon den kan bry sig om. Ett annat hjärta som bara väntar på att ta emot den närheten. Ljuva stämmor av män som sjunger vackert. Just nu så önskar jag mig kärlek på fläcken, som fladdrande hjärtan och rodnande kinder. Ja, önska kan man ju i alla fall.

Kommentarer
Postat av: elin

jag önskar mig frid, och just nu har jag funnit jag är lite happyyyy.

2010-01-06 @ 19:43:22
URL: http://elinr.webblogg.se/
Postat av: moa

Jag är glad när du är glad.

puss du är fin.

2010-01-10 @ 19:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0