20 juli

Mina fötter är kalla. Jag har samtalat med Mira nu en stund och imorgon åks det till Dala Floda. Petter repar med sina män och jag gör allt som jag kan tänka mig för att roa mig. Jag kom på en massvis med saker som jag skulle skriva ner när jag låg och skulle sova för några dagar sedan. Men självklart så täcks mina smarta formuleringar över att hjärtfnitter och leende pussar. Kan det liksom vara bättre, nepp. Imorgon ska vi sova tält, laga mat och sen i övermorgon träna lite, paddla för livet. Kommer förmodligen mest bli en kamp. Jag ska nog dricka te nu, för det är kallt. Kanske läsa bok eller se film. Vara lite ensam. Fast om en kvart så kommer nog det vara trist igen. Tur att jag snart får sällskap igen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0