28 juni

När jag kommer tillbaka från underbara staden så ska jag gå på date. Med finaste killen jag vet. Dessutom så firar jag och två underbara flickor vid namn Linn och Cajsa 1 år tillsammans som en liten trio. Det ska vi fira med tårtkalas! Tillbaka till underbara staden. Det är varmt som en bastu i tältet. Vi kör basic akro, handstående, teater och massvis med andra saker. Det är varmt alltså. Gillar dom mig så gör dom, annars så får det vara. Fast jag gillar det här stället, så det vore trist om det inte gick i verket. Nu ska jag små sova.

Kommentarer
Postat av: Linn

Om dem inte vill ha dig vet jag inte vem de skulle vilja ha. Mögel möjligtvis..

Jag tror på dig och håller alla mina tummar! Du är den jag helst av allt ser i en trapets, och nu ljuger jag faktiskt inte. Jag älskar att se din lycka.

2010-06-28 @ 23:10:49
Postat av: Linn

Vem vill de ha om inte dig? Mögel möjligtvis då...

Jag tror på dig och vet att du kommer lyckas!

2010-06-28 @ 23:12:00
Postat av: Anonym

men dumma dator som säger att det inte går fast det går..

2010-06-28 @ 23:12:54
Postat av: cajsa

annars vet jag minst ett par stycken som gärna vill ha dig! men jag hoppas såklart, för jag vet att du vill så gärna och precis som linn gillar jag att se dig lycklig :)

2010-06-30 @ 01:06:55
URL: http://avancera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0