24 mars

Idag var det sol på den nu rätt nakna balkongen. Tur för mig att jag har dumma äggstockar som skapar äggstockning och vill inte vad jag vill. Men jag fick tillbringa min hela dag i solen, med tröjor som var så tjocka att jag bara precis höll värmen och ha på mig solglasögon som inte lindrar kriser i existensen. Jag känner mig dessutom ganska mycket älskad när människor undrar vart jag är. Eller kanske bara vild som stannar hemma från skolan. Pappa var mitt sällskap och vi fikade både kaffe och te och ät sallad från medelhavs restaurangen i bandhagen, det gillar jag. Jag gillar också sommar regn och barfota fötter och öppna dörrar och len hud.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Äggstockning, whut? Låter farligt! Vad är det?



(Äggstockar suger, det håller jag med om: http://bilddagboken.se/p/show.html?diaryname=knyttet&t=1257548401&id=422653189 )

2010-03-26 @ 16:15:19
URL: http://toft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0