10 maj

Ja vad mer kan jag säga än att jag känner mig lika effektiv som ett passivhus. Det är precis det jag skriver min dunderuppsats om. Den som jag började på idag och som också ska vara klar idag. Jag gör nästan aldrig sådana här grejer som att börja med en uppsats i sista sekunden, men denna gång har jag lyckats. Undra om det beror på att jag springer runt i fnitterhimmlen och kan inte sluta fnittra åt småsaker och gillar livet helt enkelt. För det vart en rätt trevlig helg med föreställningar som fick mig att skratta och föreställningen som fick mig att skaka av gråt tills det inte fanns någonting kvar av mig. Det vart även öl på hydro, det var trevligare denna gång än sist. Sovsällskap Linn och mysprat i evigheter, all kärlek åt henne. Eller så är det bara att jag vet att det är två dagar i skolan sen är det grillning på min balkong med finaste kompisarna som jag vet. Eller att jag vet att jag slutar efter lunch imorgon och ska råplugga med en bra vän hela eftermiddagen. Eller att det är två veckor kvar till betygen sätts och bara fem dagar tills våran skiva. Bra update av mig faktiskt. 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0