20 maj

Idag var världens finaste dag. Vid nio satt jag på Antons balkong. Där satt jag även igårkväll till tio med fina killar och te, men lite för mycket plugg. Idag var där så varmt så jag led. Sen gick jag till hallen, hade den finaste trapetslektionen på länge. Klarade dropp till armhålor och sen till händer. Jag åt lunch och hade kaffe date med Wes. Sen slutade en era, vi hade den sista akrolektionen på hela mitt cirkus cirkör liv. Vi grät lite i omklädningsrummet när det var slut. Jag förstår inte riktigt, jag är tom och uttryckslös. Sen gick jag hem i cykelbyxor och linne, det var för varmt. Linnea gjorde min kväll när det var 23 grader och klockan var sju så möttes vi för att mysa och prata och dricka kaffe. Lisa kom också och jag hade det så fint som jag skulle kunna ha det just idag. Tack för den, jag är ganska glad trots att jag är tom. Nu ska jag berätta allt jag vill berätta för en bra pojke. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0