1 november

Det är november och jag solade i vårt fönster igår. Och jag älskar att vakna upp bredvid Petter och klä på mig kläder ur garderoben som har bådas kläder i sig. Det känns så bra att somna bredvid varandra och äta middag tillsammans och göra allt det som man gör när man är kära. Den här helgen har varit så mysig och vi har ätit middag ute på restaurang och äta godis tills vi nästan mådde illa och så har vi fixat klart allt i vår lägenhet och nu trivs vi så bra. För vi har en soffa och vi har matbord och en matta som gör golvet lite varmare och vi har blommor och doftljus och vi har varandra. Ni står Petter i duschen och ska snart till jobbet. Jag ska på en tur på stan och besöka en massa roliga butiker som jag har kollat upp, nu ska jag bara äta lunch och pricka ut dom på kartan så blir allt bra. Sen måste vi tvätta snart också, få en rutin på det och hitta ett ställe att tvätta på, det ordnar sig nog.
puss

Kommentarer
Postat av: caj

åh ni verkar ha det så himla bra! jag önskar att jag kunde komma och hälsa på innan jul, men det blir nog inte så tyvärr. puss på dig

2010-11-01 @ 20:28:31
URL: http://avancera.blogg.se/
Postat av: moa

Vi har det bra, men jag saknar dig.

önskar verkligen att du kunde komma hit innan jul, men vi ses ju när jag kommer hem för jullov. <3

2010-11-01 @ 21:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0