12 november

Helg är ju alltid skönt, det kan nog alla hålla med om. I alla fall om det verkligen är helg for real. Men just nu så känns helgen så skön och välbehövd så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag smärtade ut hela denna dagen av allmän fredagströtthet och utan någon speciell träningsglädje. Men det fick faktiskt och handståendet var till och med min lektion för att kötta idag. Hur konstigt låter inte det när handståendehataren nummer ett helt plötsligt köttar på lektionen. Men det gör jag faktiskt, grupperingen tar sig och jag finner numera balans på mina händer vid vissa tillfällen. Hur bra känner man sig inte då! Helgen som följer ska innehålla taconight ikväll, med Petter, corona, lime, guacamole och kramar (kanske några pussar också). Sen så blir det popcorn också och film och ännu fler kramar och så kommer det att hålla på. Imorogn hoppas vi på 22 grader och sol så vi kan mysa på stranden med en falafel från maoz, det är så fantastiskt gott så man kan inte ana det. Kanske en chai också, vad gott allting låter när det är eftermiddag och man har tränat hela dagen, jag ska nog äta en apelsin och duscha nu. För Petter slutar jobbet vid fem.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0