26 november

Trot att jag varit sjuk två dagar av fem denna vecka och var ledig förra veckan så är det precis lika skönt med fredag idag som alla andra fredagar. Shoppat billigt på marknaden så vi har apelsiner för hela nästa vecka, eller så kommer dom att ta slut i helgen. Ikväll ska vi gå på bio och elräkningen har äntligen kommit, den fick oss inte att kasta huvudet bakåt av förvåning och det var ju mycket lyckat. Kallt är det också, speciellt inomhus och snart så ska pappa ringa upp mig. Den där första hemlängtan har börjat lägga sig och nu blickas det endast framåt. Mot att det bara är tre veckor kvar och vi har besök fram tills dess. På lördag så är det Ylva som kommer hit, det ska bli en fröjd att få tillbringa lite tid med henne. Ja, cappuccino, yoghurt och apelsiner är det jag ägnar mig åt nu. Sen så kommer Petter och vi ska göra pannkakor.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0