21 oktober

Det är snart november och vi har precis skaffat oss allt som vi behöver. Fast internetet inte direkt är helt funktionellt så är allt nästan bra. Skolan är varm när det är varmt ute och kallt när det är kallt, speciellt på morgnarna. Då har jag på mig mössa och tre tjocktröjor, det hjälper. Vi springer mycket också, då luktar det blommor och man ser hela Barcelona från bergen för uppåt är det vi springer. Nu har jag dragit på mig benhinneinflammation så det blir nog inte mer springande på ett tag för min del. Det känns bra på ett sätt och fel på ett annat, man blir bra av att springa, det blir man.
Jag är dock värdelös på det, kommer allt sist och kämpar tillsammans med killen i min klass som inte riktigt vill kämpa när det är jobbigt, han är jobbig. Sen är det tjejen som kallar sig för rosa, henne vill jag ju inte vara kompis med, det är töntigt, men nu är vi lite bättre kompisar i alla fall. Sen har vi den lilla tjejen som är mindre än mig, mycket mindre till och med. Killar har vi ju gott om också, hela 17 st i min klass och 5 tjejer. Jag kommer nog att bli bättre på att uppdatera mig själv om vad som händer i mitt liv men just nu är jag trött efter skolan och äter egoskorpor för att inte vara ledsen för internetkrångel.
un beso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0