23 september

Vad händer nu egentligen? Jag kan inte sätta fingret på hur det känns att snart flytta och hur min mage mår över det hela. Det finns liksom inget svar än. Allt är bara ett virrvarr av vattenkokare, väskor och böcker. Vad ska man egentligen ha med sig. Det finns liksom inga svar alls. Det jag vet är vara att jag är förvirrad och inte förstår att det händer. Jag och Petter blir snart sambos (ett ord som är skitfult) och det är ett stort steg. Inte bara bo tillsammans, utan i ett annat land, i en stad som jag älskar men som jag inte känner utan och innan. Hoppas på att jag kommer att göra det när jag flyttar därifrån i juni eller juli. Jag hoppas också på mycket besök och på fina vänner som spontant dyker upp och överraskar mig. Det kommer nog bli kul att flytta, på måndag så.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0