14 februari

Det här är första gången i mitt liv som jag har någon som jag är kär i som jag får fira den mest romantiska dagen på året tillsammans med. Förra året tittade jag på Alice i underlandet och åt vaniljhjärtan med fina flickor. För många år sedan så låg jag i vår källare med massor av kompisar och tittade på skräckfilm och hånglade under täcket. Men att hångla under täcket är inte samma sak som att vara kär. Att vara kär på riktigt. För jag vet att han är den som är den, han som inte försvinner i första taget och som är så fantastiskt underbar att jag ler bara jag tänker på honom. Jag ska fira att vi är så kär genom att göra god mat. Stor middag med tre rätter, mini avokado, fisk och chokladdoppade jordgubbar. I kylan så har jag suttit på värmen tänk ljus och snart är min största kärlek hemma igen i min famn. Han ska köpa kärleksdonuts. Jag är så kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0