21 februari

Bullrandet från gatarn utanför och lugnet i lägenheten innanför. Med kläder upphängda i hela lägenheten trots att vi lyxade till det och tog en torktumlare igår på tvätteriet för 4 euro. Det är lov i detta land och solen skiner, jag har på mig min jeansjacka när jag går ut och fyller detta lov med att dölja mitt halsont med vatten och te. Imorgon ska jag shoppa kläder, för det är någonting som jag har fått upp ögonen för sen jag flyttade hit, ha på mig kläder som får mig att känna mig fin. Kanske det beror på den mängden timmar jag lägger ner på att träna, eller så beror det på att man faktiskt kan ha fina vår kläder på sig här just nu utan att frysa allt för mycket. Eller så är det bara så att jag vill göra mig vardagsfin för min pojkvän som annars bara skulle se mig i mysiga träningskläder som jag tillbringar största delen av veckan iklädd. Jag vill helt plötsligt bara ha på mig fina jeans och fina t-shirtar det har ändå aldrig varit min stil förut, eller kanske i sjuan så man hade på sig WE kläder och den som hade dyrast kläder var häftigast. Imorgon ska jag i alla fall köpa ett linne med hästar på och en kofta med cyklar. Jag gillar att ha på mig kläder igen, som inte är 20 storlekar för stora.

puss

Kommentarer
Postat av: cajsa

moa din lilla fashionista! är inte jag längre trendslaven i trion, vad är det jag hör ;)?

puss!

2011-02-21 @ 22:29:20
Postat av: Linn

Jag vill kunna "Gilla" Cajsas kommentar. Men så upptäcker jag att allt här i världen inte är som facebook, att man kan gilla allt man ser eller kommentera det som är värt att kommentera. Jag gillar er båda trots att jag inte ser er hela tiden. Puss

2011-02-23 @ 12:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0