7 januari

Morgon stunden är en finaste som finns. Trots att jag varje morgon räknar ner tills jag får sova lite längre så är det fortfarande så skönt när man väl har gått upp. Egentligen så borde man gå upp lite oftare. Fast nu så är det ju snart helg och vi får besök av moster och sen så kommer Petter och det blir så trevligt. Denna veckan har gått så fort och den har varit väldigt kul, lektionerna är i skolan är underbara och jag längtar efter dom, det är inte så ofta det händer. Lindans är kul men krävande, det är skönt att ha en svensk som lärare också, plus att jag gillar improvisation. Jag räknar dessutom ner dagarna tills jag ska vakna upp och Petter ska ha landat och är hos mig igen. Sen så är han ledig en hel vecka och jag är rätt glad nu, så jag ska ta med mitt glada jag till skolan och göra någon annan glad.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0