31 mars

Jag kan liksom inte beskriva hur tiden bara verkligen springer iväg och imorgon är det april april. Hur kan det redan vara april. Efter att min armbåge hoppade ur led och tillbaka så har denna veckan varit en mysvecka för mig. Jag har kört mysstyrka umgåts med mina klasskamrater och bara varit den som alla tyckte synd om. Det har alltså varit en väldigt skön vecka. Imorgon så ska jag dessutom till doktorn med armen så min helg har redan börjat. Den började med en tidig middag på standen följt av fruktsallad och avokadomackor hemma i lägenheten. Det är så brutalt varmt nu så jag förstår inte riktigt hur jag ska klara att träna i detta. Men det får väl gå då. För det är ju faktiskt ganska kul!

puss.

P.S jag läser den finaste och bästa boken jag läst på länge, Fågeln som vrider upp världen. Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0